محصولات ایستکول
شرکت تکران مبرد
شرکت تکران مبرد از سال ۱۳۵۶ فعالیت خود را با تولید یخچال های صنعتی در استان قم آغاز کرد و در ادامه طی دهه های ۷۰ و ۸۰ تولیدات خود را در زمینه یخچال و فریزرهای سایز کوچک توسعه داد.
در سال ۱۳۸۷ اولین خط تولید آبسردکن دومنظوره در ایران را راه اندازی نمود. اینک در دهه پنجم فعالیت خود با بیش از ۴۰ سال تجربه گرانبها در عرصه تولید توانسته است با نام تجاری ایستکول در صدر بازار یخچال فریزر های سایز کوچک و آبسردکن های دو منظوره در ایران قرار گیرد.
ایستکول همواره با شناخت مختصات بازار، نیاز بیش از ۶۰% از سهم بازار کالای گروه خود را با سبدکالایی متنوع و باکیفیت پاسخ داده تا همه جا (اداری، تجاری، درمانی، رفاهی و خانگی) امکان استفاده از آن وجود داشته باشد.
به منظور ارائه خدمات بهنگام و در دسترس، کلیه محصولات ایستکول دارای ۲ سال گارانتی و نصب رایگان است که توسط ۳۰۰ نمایندگی خدمات پس از فروش در سراسر کشور پشتیبانی می شود.
بخشی از افتخارات شرکت تکران مبرد:
- کارآفرین برتر سال ۱۳۹۳
- صنعت گر برتر سال ۱۳۹۳
- کارآفرین برتر سال ۱۳۹۴
- دریافت گواهینامه ملی رعایت حقوق مصرف کنندگان در سال های ۱۳۹۳و ۱۳۹۴
- واحد نمونه ی صنعتی کشور در سال ۱۳۹۵
- دریافت تندیس نقره ای ملی رعایت حقوق مصرف کنندگان در سال های ۱۳۹۵، ۱۳۹۶و۱۳۹۷و۱۳۹۸
- تنها تولید کننده آبسردکن های دو منظوره با علامت استاندارد ایمنی در ایران
شرکت صنعتی تکران مبرد بزرگترین تولید کننده تخصصی آبسردکنهای دومنظوره و یخچالهای سایز کوچک در کشور، از سال ۱۳۵۶ در تولید محصولات سردکننده صنعتی و تجاری(یخچال، فریزر، یخچال فریزر، آبسردکنهای دومنظوره و تصفیه هوا) با برند تجاری “ایستکول” فعال بوده است. این شرکت توانسته است با ارائه محصولات با کیفیت در گروه محصولی خود در صدر بازار ایران قرار گیرد.
شرکت صنعتی تکران مبرد با استقرار و به کارگیری سیستم مدیریت کیفیت منطبق بر ISO۹۰۰۱:۲۰۱۵، سیستم مدیریت رسیدگی به شکایات مشتریان منطبق بر ISO۱۰۰۰۲:۲۰۱۸ و سیستم مدیریت سنجش رضایت مشتریان منطبق بر ISO۱۰۰۰۴:۲۰۱۸ خود را متعهد به پیروی از قوانین و الزامات قابل کاربرد(مرتبط با محصول و خدمات) دانسته و با برقراری ارتباط سازنده با ذینفعان، رئوس اهداف خود را به شرح زیر اعلام میدارد:
۱- ارتقای سطح کیفیت محصولات و خدمات در راستای افزایش رضایتمندی مشتریان.
۲- توسعه روز افزون ارتباط با مشتريان و محور قراردادن حقوق مشتریان در کلیه فرآیندها از طریق رسیدگی اثربخش به شکایات مشتریان و سنجش رضایت مشتریان.
۳- افزایش سهم بازار و حفظ موقعیت شرکت از طریق توسعه سبد محصولات و سرمایهگذاری در خطوط تولید همزمان با ارائه کیفیت بالاتر از انتظار مشتریان.
۴- ارتقاء بهرهوری و توسعه مهارت فنی و حرفهای پرسنل از طریق جذب نیروهای متخصص و آموزشهای اثربخش.
۵- رعایت ایمنی، توجه به ارگونومی محیط کار و پیشگیری از حوادث شغلی.
۶- کنترل متناسب مقاصد و ماهیت سازمان و تعهد به پشتیبانی از جهت گیریهای استراتژیک شرکت.
مدیریت ارشد سازمان متعهد میگردد ضمن رعایت موارد فوق، با بازنگری دورهای سیستم مدیریت کیفیت و بهبود مستمر آن اطمینان حاصل نماید و انتظار دارد همکاران شرکت نیز همراستا با اهداف فوق، حداکثر توان خود را در انجام مسئولیتهای محوله به کار گیرند.
اعضاء محترم هیئت مدیره :
حمیدرضا محمدی، محمودرضا محمدی، مهرداد محمدی، پریسا محمدی